استاندار گلستان:

حق شناس با اشاره توانمندی ها و ظرفیت های گلستان، گفت: تقویت بخش خصوصی موجب اشتغال پایدار و رونق اقتصادی استان می شود و تلاش داریم با کمک دستگاه های اجرایی حمایت های لازم را از سرمایه گذاران داشته باشیم.

تقویت بخش خصوصی موجب اشتغال پایدار و رونق اقتصادی گلستان می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» در سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۹۸ گفت: با توجه به سرمای هوا باید مشترکین خانگی و صنعتی در مصرف گاز صرفه جویی  کنند تا شاهد قطعی گاز نباشیم.

 

استاندار گلستان افزود: ایجاد ارتباط ریلی مرز اینچه برون به سمت جنوب کشور از طریق گلستان و سمنان بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسیری حمل و نقل به سمت جنوب را نزدیک تر می کند و باید تلاش کنیم راه را برای حضور بخش خصوصی در این پروژه باز کنیم.

 

وی یادآور شد: دولت اهتمام ویژه ای بر حمایت از بخش خصوصی دارد و در این راه دستگاه های اجرایی باید تسهیل سازی لازم را صورت دهند.

 

حق شناس گلستان را بر اساس آمارهای مرکز پژوهش های مجلس یکی از ۵ استان برتر کشور در امنیت سرمایه گذاری دانست و گفت: باید دستگاه های مصرفی نظیر برق و گاز در شرایط سخت اقتصادی حمایت های لازم را از تولیدکنندگان داشته باشند.

 

لازم به ذکر است در سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی موضوعاتی نظیر مصارف گاز واحدهای صنعتی, راه اندازی مرکز توانبخشی، استفاده از مسیر نزدیک تر در کریدور شمال به جنوب راه آهن و غیره مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار