مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان:

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: در حال حاضر کمرنگ شدن روحیه انقلابی در حوزه های علمیه ضعفی است که باید جبران شود.

کمرنگ شدن روحیه انقلابی در حوزه های علمیه جبران شود / دشمن چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجة الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری  اظهار کرد: وجود بسیج طلاب رکن اصلی و عامل انقلابی ماندن حوزه های علمیه در جامعه امروزی است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) تصریح کرد: تقویت طلاب و روحانیون در زمینه انقلابی گری می تواند بسیار موثر و حائز اهمیت باشد. طلاب جوان در فعالیت درسی شان وقتی مشغول هستند گاهی اوقات نسبت به مسائل انقلاب شاید غفلت کنند.

طاهری با بیان اینکه وجود پایگاه بسیج در حوزه های علمیه بسیار ضروری است خاطر نشان کرد: اگر در مدارس علمیه کمبودی پیش آمد یا در این خصوص کم کاری پیش بیاید وجود پایگاه بسیج طلاب می تواند این خلاء را پر کند.

وی ادامه داد: بسیاری از ارتباطات گاهی منشاء برکات بسیاری می شود. وقتی ارتباط ایجاد شد رفاقت ایجاد می شود و مشکلاتی هم به همین منوال رفع خواهد شد. در حال حاضر ضعفی در استان موجود است منشاء آن هم کمرنگ شدن روحیه انقلابی در بین طلاب استان است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) در با اشاره به حفظ روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه متذکر شد: زمینه این روحیه در طلاب وجود دارد ولی به خوبی فضایی به طلاب داده نمی شود تا بتوانند به ونحو احسن فعالیت کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بحث انقلابی گری فقط صرف مسائل سیاسی نیست، عمل به مسائل انقلاب و تقویت آن توسط مبلغین ما در سطح استانی که تریبون در اختیار دارند باعث تقویت انقلاب می شود.

طاهری با بیان اینکه مباحث تبلیغی ما باید به روز باشد افزود: ما چه در صحنه باشیم یا نباشیم دشمن کار خودش را انجام می دهد، پس بهتر است ما در صحنه باشیم تا فعالیت دشمنان به نتیجه ننشیند.

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گفت: امروز دشمنان ما همزمان با چهل سالگی انقلاب نهایت تلاش خودشان را به کار بسته اند تا عمر انقلاب به ۴۰ سالگی نرسد، بهم زدن برجام و ایجاد تحریم های متعدد هم در راستای همین امر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار