نصیری با اشاره به سرمای هوا و اعمال محدودیت مصرف گاز در صنایع و نیروگاه های گلستان، از مشترکین خانگی و ادارات درخواست کرد در مصرف برق صرفه جویی کنند.

تأکید مدیرعامل شرکت برق گلستان به صرفه جویی در مصرف برق

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی اکبر نصیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به سرما و کاهش دمای هوا در تأمین گاز مشکلاتی به وجود آمده و اعمال محدودیت مصرف گاز در صنایع و نیروگاه ها در استان گلستان با محدودیت مواجه شدند لذا اگر در تأمین برق صرفه جویی نشود ممکن است دچار مشکلاتی شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به مشترکین خانگی توصیه کرد در ساعات پیک مصرف انرژی در مصرف برق صرفه جویی کنند و افزود: در این موقع از سال ساعات 17 تا 23 شب پیک مصرف انرژی است.

وی ادامه داد: به مردم توصیه می کنیم تا جایی که می توانند از روشنایی طبیعی و لامپ های کم مصرف استفاده کنند، همچنین از لوازم پر مصرف در ساعات پیک مصرف انرژی استفاده نکنند.

نصیری گفت: برخی از مشترکین اداری که گاز آنها قطع است برای مصارف مختلف مانند گرمایشی و ... از لوازم برقی استفاده می کنند که به این ادارات نیز توصیه می کنم صرفه جویی لازم را در مصرف برق داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با اشاره به حذف قبوض کاغذی برق، بیان کرد: خوشبختانه قبوض کاغذی برق در استان گلستان حذف شده است، ما نیز مشترکین را رصد می کنیم و با آنها تماس می گیریم تا قبوض برق را به آسانی پرداخت کنند.

وی بیان کرد: مشترکینی که پیامک قبوض برق برای آنها ارسال نمی شود همکاران ما با این افراد تماس خواهند گرفت در غیر این صورت با مراجعه به ادارات برق شهرستان موردنظر برای رفع مشکل اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در پاسخ به این پرسش که آیا قطعی و محدودیت در تأمین گاز نیروگاه ها موجب قطعی برق می شود، تأکید کرد: با توجه به اینکه مردم صرفه جویی را در دستور کار قرار دادند و تدابیر لازم اندیشیده شده، امیدوارم شاهد قطعی برق در این ایام نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار