حجت الاسلام ولی نژاد گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) تمام هستی و زندگی خود را در راه دفاع از ولایت وقف کرد.

​حضرت زهرا (س) زندگی خود را در راه ولایت وقف کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» امروز (دوشنبه 7 بهمن) در مراسم زنگ فاطمی که به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه در مدرسه دخترانه صدرای گرگان نواخته شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(سلام الله علیها) فرمودند از دنیاى شما محبت تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر اکرم (صلی الله و علیه و آله وسلم) و انفاق در راه خدا در دل من نهاده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه دامنه انفاق بسیار وسیع است، یادآور شد: انفاق از نگاه حضرت زهرا(سلام الله علیها) تنها به اطعام و دستگیری از نیازمندان خلاصه نمی شود و گذشتن از حق خود، آموختن علم به کسی، پیگیری امورات خیر و ... نیز از جمله انفاق است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(سلام الله علیها) تمام هستی و زندگی خود را در راه دفاع از ولایت وقف کرد، تصریح کرد: عمر انسان گران قیمت است و کسی که وقت خود را انفاق می کند اقدام ارزشمندی انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه کسانی که با قرآن زندگی می کنند اهل گناه نیستند، افزود: تلاوت قرآن کریم به تنهایی کافی نیست بلکه در کنار در دست داشتن و تلاوت باید با قرآن زندگی کرد، سردار سلیمانی از جمله کسانی بود که با قرآن زندگی کرد و سرانجام آسمانی شد.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به اجرای طرح نواختن زنگ فاطمی در مدارس، بیان کرد: امروز در آغازین روز دهه فاطمیه قرار داریم و به مناسبت دهه فاطمیه زنگ فاطمی در مدرسه صدرا نواخته شد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه امروز جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم کردیم، بیان کرد: دانش آموزان برای ادامه راه شهدا و کمک به جمهوری اسلامی باید به خوبی درس بخوانند و به والدین خود احترام بگذارند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار