مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بانوان فرهیخته در حوزه آسیب های اجتماعی مطالبه گر باشند.

بانوان فرهیخته در حوزه آسیب های اجتماعی مطالبه گر باشند

به گزارش گلستان24 ؛حجت الاسلام نورالله ولی نژاد عصر دوشنبه در جلسه شورای استانی جمعیت بانوان فرهیخته اظهار کرد: هویت بخشی در حوزه بانوان صورت گرفته است اما تا نتیجه مطلوب فاصله است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت بانوان فرهیخته سر تیم و متولی مشخص دارد و کار گروه، جلسات تعریف شده و مشخص برگزار می شود، افزود: اگر چه در هر برنامه ای با وضع مطلوب فاصله داریم اما قدم های خوبی تا کنون برداشته شده که برای رسیدن به هدف باید کار را کوچک کرد و بعد برای آن متولی ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان کوچک سازی کار را گامی راحت و شدنی دانست و گفت: با انجام این کار انسان به کارها مشرف شده و می توان با آنالیز بیشتر آن را انجام داد.

پیام جامعه بانوان فرهیخته در جامعه نشر پیدا کند

ولی نژاد با بیان اینکه اطلاعات و آمار در حوزه بانوان جمع آوری شود، اظهار کرد: پیام جامعه زنان فرهیخته باید در همه شهرها و روستاها نشر پیدا کند تا به گوش همگان برسد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت بانوان فرهیخته باید به خوبی استفاده شود، افزود: بانوانی که در مناطق حاشیه نشین ساکن هستند از توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند که بایستی از همه این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بانوان فرهیخته با رایزنی از وضعیت آسیب های اجتماعی جامعه مطالبه گری کنند.

نصرت بابایی، رئیس جمعیت زنان فرهیخته استان گلستان در ادامه این جلسه اظهار کرد: جلسه شورای استانی به عنوان یکی از ارکان جمعیت بانوان فرهیخته، محل تصمیم گیری برای برنامه ها و روند فعالیت های این مجموعه است.

وی با ارائه طرح ارتقا کمی و کیفی فعالیت های جمعیت بانوان فرهیخته، افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته زن در نظر داریم از بانوان فرهیخته موفق تجلیل به عمل آوریم.

رئیس جمعیت زنان فرهیخته استان گلستان از برگزاری نشست فصلی برای همه اعضا زنان فرهیخته خبر داد و گفت: طرح جوان با عنوان «یاوران بانوان فرهیخته» که شامل دختران ۱۸ تا ۲۵ سال است در این ایام اجرایی خواهد شد.

بابایی در پایان از اعزام بانوان فرهیخته جهت سخنرانی در مراسم هفته زن و تجلیل از مقام حضرت زهرا (س) در مجامع بانوان خبر داد.


انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار