نماینده ولی فقیه استان گلستان در همایش نقش اقشار و سمن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: گلستان، نماد وحدت بین شیعه و سنی است و این یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب به شمار می آید.


وحدت امت اسلامی یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است

به گزارش گلستان 24 ؛همایش نقش اقشار و سازمان‌های مردم نهاد در پیروزی انقلاب اسلامی با حضورآیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و علمای شیعه و سنی استان در گرگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این همایش با بیان اینکه گلستان نماد وحدت بین شیعه و سنی است گفت: وحدت و همدلی بین امت اسلامی یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب است.

آیت الله نور مفیدی افزود: امروز دشمن دام‌هایی برای تفرقه و گسستن همدلی پهن کرده است، اما ما با بصیرت و زیرکی و اتکا به قرآن و ولایت در مقابل این دسیسه‌ها خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه امروز قبائل عرب، عبری، غربی در مناطق مختلف به ویژه یمن فجایع فراوانی به بار آورده اند گفت: وحدت و همدلی می‌تواند نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند و ایران اسلامی به عنوان پرچمدار این وحدت به کمک آن‌ها می‌رود.

امام جمعه گرگان همچنین افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی زنان ما عزت گرفتند، هر چند پرچم دفاع از زنان در طول تاریخ اسلام توسط پیامبر و اولاد او برافراشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ حجاب اسلامی این عزت و سربلندگی را تداوم میبخشد بیان کرد: نقش اساسی بانوان تربیت فرزندان مومن و انقلابی است و این امر موجب پویایی و پیشرفت جامعه اسلامی و کشور می‌گردد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار