جانشین استاندار در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گلستان از مردم خواست به قرنطینه خانگی ادامه دهند.

‍ توصیه به ادامه قرنطینه خانگی در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی جانشین استاندار گلستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با گفت:از مردم خواهش میکنیم به قرنطینه خانگی ادامه دهند و در روز‌های آینده از حضور به تفرجگاه‌ها و مناطق عمومی خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه هیچ چیز بهتر از درمان و قرنطینه در منزل نیست، افزود: قرنطینه خانگی می‌تواند ما را در کنترل این ویروس در استان یاری کند.

رییس شورای اطلاع رسانی گلستان با بیان این مطلب که در کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی استان که با حضور دستگاه‌های ذیربط تقریبا همه روزه تشکیل می‌شود اقدامات خوبی صورت گرفته و بخش قابل توجهی از مصوبات آن با کمک مردم و جامعه پزشکی اجرایی شده است به برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی استان اشاره کرده و گفت: رسانه ملی در این بحران نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی داشته و در مقابله با اخبار غیر رسمی و غیر مستند هم باید بتواند موفق عمل کند.

چراغعلی با تشکر از نقش کادر پزشکی در مواجهه با این ویروس به برگزاری جلسه با خیرین جامعه سلامت، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های خیریه اشاره کرد و گفت: با توجه به تصمیمات متخذه در استانداری برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات و مسابقات ورزشی و برگزاری بازارچه‌های محلی ممنوع بوده و با کمک روحانیت مراسم و تجمعات مذهبی نیز کاهش یافته است.

چراغعلی با بیان این مطلب که با تعطیلی برخی تجمعات نظیر بازارچه‌های محلی قطعا برای مردم و کسبه مشکلاتی به وجود خواهد آمد از این افراد عذرخواهی کرده و تاکید کرد هدف از این گونه اقدامات جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت مردم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار