مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شبکه‌سازی پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی امری ضروری است و باید به فکر تقویت و روزآمدی آن باشیم.

گلستان به شبکه‌سازی پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی نیاز دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد  در همایش نقش چهره‌های تأثیرگذار در اعتلای فرهنگی اظهارداشت: فرهنگ زیربنای همه بخش‌ها و فعالیت‌ها به شمار می‌رود که حتی اقتصاد و سیاست هم از آن تبیعت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن فرهنگ، اقتصاد و سیاست ما را نشانه گرفته است، افزود: دشمن از جنگ نظامی صرف‌نظر کرده است چون می‌داند دستاوردی برای آنها نخواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: امروز دشمنان در جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با ملت ایران، منفعت دارند، برای همین است که با قدرت وارد میدان شده‌اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار در جامعه است، گفت: امروز وظیفه و مسئولیت فعالان، شخصیت‌ها و عوامل موثر بر این حوزه، به عنوان سربازان جبهه فرهنگی، سخت‌تر و سنگین‌تر از گذشته است.

ولی‌نژاد ادامه داد: اگر عده‌ای در گذشته فرهنگ را به عنوان یک کار معمولی تلقی می‌کردند، باید در شرایط کنونی نگاه خود را تغییر دهند، زیرا کشوری اقتدار دارد که از نظر فرهنگی وضعیت مطلوبی داشته باشد.

وی یکی از اقدامات موردنیاز در این بخش را تسهیل دسترسی مردم به پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی دانست و گفت: باید دسترسی مردم را به پایگاه فرهنگی کوتاه و آسان کنیم. تا همه مردم در طبقات اجتماعی مختلف دسترسی راحتی به این نقاط داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهارداشت: شبکه‌سازی پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی امری ضروری است و باید به فکر تقویت و روزآمدی آن باشیم.

وی با بیان اینکه در استان برای برخی اقشار تشکل دینی نداریم یا کم داریم، افزود: شبکه پایگاه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای شکل بگیرد که همه طبقات اجتماعی به تشکل‌های دینیِ سازمان‌یافته و هدفمند دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/ ع

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار