مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از پرچمداران تبلیغ به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و خروجی تبلیغ را دیربازده اما ماندگار دانست.

پرچمداران تبلیغ الگوی جامعه هستند/ برخی حرف حق می‌زنند اما اراده انجام آن را ندارند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ظهر امروز در همایش پرچمداران تبلیغ که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغ عرصه مهم و دیربازده است، تبلیغ خروجی کم دارد اما ماندگار است. 

وی تبلیغ را ثمره کار فرهنگی پرچمداران تبلیغ دانست و تصریح کرد: کسانی که در حوزه کار دینی فعالیت می‌کنند رسالت سنگینی بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه پرچمداران تبلیغ اسوه و الگوی جامعه هستند، افزود: پرچمداران تبلیغ در جامعه پیشتاز هستند، یک طلبه یا یک امام جماعت در مسجد شهرستان و محله امامت می‌کند او می‌تواند برای مردم الگو باشد و راه و رسم زندگی نشان دهد.

ولی‌نژاد گفت: انبیاء به عنوان هادیان بشر و پرچمداران تبلیغ بودند و هر کسی این راه سخت و پر فراز و نشیب را نپذیرفت، اما ائمه در این مسیر برای هدایت جامعه پیشتاز بودند تا مردم به راه توحید دعوت شوند.

وی با بیان اینکه کسانی که اطاعت پذیر هستند به راه رشد و تعالی رسیدند و به خاندان وحی وصل هستند، بیان کرد: علمداران و پرچمداران تبلیغ گاهی تهمت و زخم زبان می‌شوند اما خسته نمی‌شوند و همچنان راه تبلیغ را ادامه می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه فرمانبری و چشم به ولایت دوختن از مزیت‌های گروه تبلیغ است، افزود: پرچمداران تبلیغ از یک پرچمدار تبعیت می‌کنند و از هیچ پرچمدار دیگری جز ولایت فقیه تبعیت ندارند.

ولی‌نژاد افزود: جلوه‌دار کردن، ظهور و بروز، امامت، زعامت و تولی گری یک کار فرهنگی است که پرچمداران تبلیغ در این زمینه پیشتاز هستند و راه حق را از باطل تمیز می‌دهند و دیگران را وارد مسیری می‌کنند که از راه باطل تبعیت نداشته باشند.

وی گفت: پرچمداران تبلیغ در جایی که تشخیص راه حق و باطل از یکدیگر سخت می‌شود می‌توانند حق را از باطل تمیز دهند، هر مبارزی و هر پرچمداری حق نیست و پرچمداران تبلیغ کار سختی انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه برخی حرف حق می‌زنند اما اراده انجام حق را ندارند، گفت: آمریکا حرف حقوق بشر را می‌زند اما ناقض حقوق بشر است.

ولی‌نژاد از علما، جامعه قرآنی، هیئتی‌ها، مسجدی‌ها و تشکل‌های دینی به عنوان پرچمداران تبلیغ یاد کرد و گفت: شهدا بزرگترین پرچمداران تبلیغ بودند که در مقابل هیمنه دشمنان نظام ایستادند، اما به دشمنان اجازه ندادند وارد این مرز و بوم شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار