رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: برای پیشگیری از انتقال کرونا، جز واحد‌های صنفی ضروری مابقی مراکز خرید و صنوف تا ۱۵ فروردین تعطیلند.

تعطیلی بازارچه‌ها و مراکز عرضه غیرضروری گلستان تا ۱۵ فروردین / با متخلفین برخورد می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،حسین طلوعیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: براساس مصوبه جلسه شورای تأمین استان گلستان، فعالیت تمامی پاساژ‌ها و بازارچه‌های سطح استان گلستان به ویژه بازارچه بندرترکمن، گنبدکاووس و همچنین سایر نقاط و تمامی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیرموادغذایی تا ۱۵ فروردین تعطیل است.


حسین طلوعیان افزود: میوه و تره بار، نانوایی ها، مرغ فروشی، قصابی، خوار و بار لبنیات، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای عرضه کننده مواد غذایی، اقلام بهداشتی ضروری جزو واحد‌های صنفی مجاز به فعالیت در تمام اوقات روز هستند.


طلوعیان ادامه داد: صنوف مجاز به فعالیت مکلف شدند مواد ضدعفونی کننده و دستکش را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و تمامی فروشندگان باید موازین بهداشتی را رعایت کنند.


او گفت: بازرسین ما هر روز در دو نوبت صبح و عصر واحد‌های صنفی استان را رصد می‌کنند و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌شود.


طلوعیان گفت: آن دسته از مشاغل توزیع کننده مواد غذایی که برای جلوگیری از تراکم جمعیت نیاز به افزایش ساعت فعالیت و یا حتی فعالیت ۲۴ ساعته دارند، می‌توانند با هماهنگی نیروی انتظامی و صنعت، معدن و تجارت به فعالیت خود ادامه دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار