رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح «کمک مومنانه» و «مواسات و همدلی» در این اداره، گفت: 50 بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و فرهنگی میان دانش آموزان نیازمند مقطع متوسطه این شهرستان توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی میان دانش‌آموزان نیازمند گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از همان روزهای ابتدایی اسفندماه و شیوع بیماری کرونا اقدامات خود را برای مدیریت و کنترل شیوع آن آغاز کرد، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما ضمن پاکسازی محیط آموزشی، رفع نگرانی خانواده‌ها در دو حوزه سلامت دانش آموزان و بعد از تعطیلی مدارس رفع نگرانی و دغدغه‌های آموزشی آنها بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش بنده و همکارانم در طول این روزها رفع موانع ارتباطی دانش آموزان و اولیای آنها با معلمان و در کنار آن تقویت انگیزه همکاران بوده است، اظهار کرد: بیماری کرونا به عبارتی یک بار دیگر نقش مهم معلمان و مدارس را در جامعه یادآوری کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه شرکت در رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» و «مواسات و همدلی» نیز یکی دیگر از دستور کارهای ما بوده است، خاطرنشان کرد: پس از چندین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی میان دانش آموزان مناطق محروم در فاز جدید این رزمایش نیز تعداد 50 بسته معیشتی میان دانش آموزان دختر نیازمند چهار آموزشگاه کمک «جعفر بای»، «صفیه»، «آمنه» و «برکت» شهرستان گنبدکاووس توزیع شد.

نظرنژاد با اشاره به اینکه بسیاری از دانش آموزان و اولیای آنها به صورت داوطلبانه در رزمایش «کمک مومنانه» و «مواسات و همدلی» شرکت کرده‌اند، ادامه داد: در راستای شعار خوب زیستن با مشارکت اجتماعی قطعا توزیع بسته‌های معیشتی در میان دانش آموزان نیازمند تداوم خواهد یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار