حق شناس گفت: باید با منابع محدود حداکثر بهره وری را در استان گلستان ایجاد کنیم و لذا تصمیم گرفته شد که پروژه جدیدی را در استان آغاز نکنیم.

باید با منابع محدود حداکثر بهره وری را در گلستان ایجاد کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت) در شورای برنامه ریزی استان گلستان اظهار کرد: اصل تصمیمات شورای برنامه ریزی استان گلستان بر اساس میزان منابع است و در این جلسه به بررسی میزان منابع اقدام شد.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه منابع باید هدفمند برای پروژه ها هزینه شود، ادامه داد: در سال جاری که کشور تحت تاثیر تحریم ظالمانه آمریکا قرار دارد بخش عمده درآمد کشور از منابع نفت به شدت کاهش یافته است.

 

حق شناس افزود: با این وجود مجموعهدرآمد مالیاتی و سایر منابع که برای تامین بودجه عمرانی و جاری اختصاص پیدا کرده است تقریبا یکسان بود و هم بودجه عمرانی و جاری متناسب با سال گذشته تامین شده است.

 

وی گفت: مبنای ما در سالجاری این است که بخش عمده اعتبارات عمرانی را همچنان به بخش کشاورزی، آب و زیرساخت ها اختصاص دهیم و مابقی اعتبارات نیز به موضوعات گردشگری و نوسازی مدارس و غیره اختصاص یابد.

 

استاندار گلستان یادآور شد: باید با منابع محدود حداکثر بهره وری را در استان ایجاد کنیم و لذا تصمیم گرفته شد که پروژه جدیدی را در استان آغاز نکنیم و پروژه های نیم تمام را به بهره برداری برسانیم.

 

حق شناس افزود: مصوب شد که دستگاه های اجرایی که اموال مازاد دارند احصاء شود و این اموال به فروش برسانیم و صرف پروژه های عمرانی همان دستگاه اجرایی شود.

 

وی گفت: در سال 99 با تدبیری که صورت گرفته است برخی از پروژه های نیم تمام را به مرحله بهره برداری خواهیم رساند و تلاش شده است که به تمامی شهرستان ها متناسب با شاخصه هایی که در نظر گرفته شده است اعتبارات یکسانی پرداخت شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار