دادبود با بیان اینکه امروز به مناسبت سوم خرداد از تمثال شهید سلیمانی رونمایی شد، گفت: نصب تمثال شهدای مدافع حرم در سطح شهر گرگان در دستور کار قرار دارد.

آغاز عملیات نصب تمثال شهدا در سطح شهر گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا دادبود» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نصب تمثال شهدای استان گلستان و شهدای مدافع حرم از سال گذشته با پیگیری های سپاه نینوا استان در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفت.

 

شهردار گرگان ادامه داد: خوشبختانه مراحل طراحی و انتخاب پیمانکار ساخت این مجموعه انجام شده است و نخستین تصاویر  مربوط به سپهبد قاسم سلیمانی امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و پس از روز  جهانی قدس رونمایی شد.

 

دادبود با بیان اینکه تا دو ماه آینده سایر تمثال شهدای مدافع حرم نیز نصب و رونمایی می شود، متذکر شد: شهرداری در سال گذشته جشنواره های مختلفی با موضوع شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار کرده است.

 

وی گفت: در بخش کودکان و نوجوانان کتابچه هایی تهیه و توزیع شد و همچنین برای امسال نیز برنامه های متنوعی در حوزه کودک و نوجوانان و آشنایی با این شهید بزرگوار و در اقشار مختلف جامعه از حمله بانوان در نظر گرفته شده است.

 

شهردار گرگان یادآور شد: در بخش پروژه های عمرانی مهمترین پروژه ای که امسال در دستور کار قرار دادیم اجرای پروژه شهربازی است که از بهمن سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 

دادبود گفت: تلاش خواهیم کرد برابر وعده ای که داده شد فاز نخست شهربازی گرگان به بهره برداری برسد و علاوه بر شهربازی در حوزه بافت تاریخی گرگان، مبلمان و کف سازی و دیوارسازی را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی بیان کرد: پروژه پیاده راه خیابان امام خمینی (رحمه الله علیه) گرگان را امسال پیگیری می کنیم ولی با توجه به اینکه مجوز لازم برای این منظور صادر نشده است بحث های کف سازی و دیواره سازی آن در دستور کار قرار می گیرد.

 

شهردار گرگان متذکر شد: ساخت دور برگردان در خیابان جرجان براساس میزان بار ترافیکی در این محور نیز در دستور کار قرار دارد که این طرح به شورای ترافیک استان ارسال شده است.

 

دادبود با بیان اینکه امسال توجه ویژه ای به محلات شهر گرگان شده است، افزود: در این راستا مطالعات طرح اولویت بندی خدمات محلات سطح شهر به پایان رسیده است و این طرح از تیرماه آغاز می شود و در هر محله در راستای این طرح پنج خدمت مهم در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات سطح شهر را با قید فوریت حل کنیم مرکز فوریت خدمات شهری نیز افتتاح شده است.

 

شهردار گرگان متذکر شد: امسال بودجه 600 میلیارد تومانی برای شهر گرگان در نظر گرفتیم و تحقق این بودجه علی رغم وجود کرونا شرایط خوبی دارد و به نظر می رسد که تلاش همکاران ما در حال رسیدن به نتیجه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار