گفت وگو میدانی؛

خبرنگار ما با حضور در بین شهروندان گرگانی نظرات آنها را در خصوص مشکلات شهری جویا شد.

گلایه های مردم از خدمات شهری گرگان/توزیع نا متوازن خدمات شهری در گرگان

به گزارش گلستان24؛شهرگرگان به عنوان مرکز استان گلستان یکی از شهر های بزرگ استان می باشد و سالانه به علل گوناگون شاهد افزایش جمعیت در این شهر هستیم ونیاز است تا زیر ساخت های در این شهر تغییراتی را با توجه به بافت شهری و روند افزایش جمعیت داشته باشد.

خبرنگار ما نیز با حضور در بین مردم نظرات آنها را در خصوص مشکلات شهری گرگان جویا شد.

بیشترین نظرات وگلایه ها به شرح زیر می باشد:

_ترمینال شهر گرگان که در اطراف میدان شهید قندهاری قرار دارد در حال حاضر با توجه به ساخت و ساز های سال های اخیر در درون شهر قرار گرفته و نیاز است تا با تغییر مکان ترمینال از شهر گرگان به خارج از شهر قسمتی از بار ترافیکی آن منطقه کاهش یابد.

_میدان بار شهر گرگان که میتوان آن را میدان بار کل استان گلستان نامید نیز در خط کند روی بزرگراه شهید کلانتری قرار دارد و هر روز ما شاهد ترافیک در این قسمت از بزرگراه می باشیم چرا که حجم زیادی از کامیونت و خودرو های وانت در خیابان های اطراف میدان بار حضور دارند و باعث ایجاد اختلال در رفت و آمد شده اند.

_نبود یک مرکز تفریحی و بازی جامع و بزرگ در شهر گرگان یکی دیگر از ضعف های این شهر است و با وجود وعده های شهرداران فعلی و پیشین شهر تاکنون برنامه ریزی و عملیات اجرایی در این خصوص انجام نگرفته است.

_یکی از مسائل دیگری که شهروندان گرگانی با آن روبرو هستند تجمیع امکانات در خیابان ولیعصر (عج) و منطقه نهارخوران است چرا که شهروندان مجبور اند برای انجام امورات خود در این مناطق حضور یابند واین هجمه زیاد باعث ایجاد ترافیک و از بین رفتن وقت مردم می شود.

_بیشترین نارضایتی شهروندان خط کمربندی گرگان که جمعیت قابل توجه ای نیز هستند عدم وجود امکانات به طور یکسان در مناطق شمالی و جنوبی شهر و همینطور وضعیت آسفالت نا مناسب شهرک ها از دیگر گلایه های شهروندان بوده است.

_عدم وجود امکانات و زیرساخت های مناسب در منطقه هزار پیچ شهر گرگان باعث شده تا استقبال کمتری از این منطقه صورت گیرد و به همین علت اکثرا در منطقه نهارخوران حضور پیدا میکند که این خود باعث ترافیک و ازدحام جمعیت می شود.

_افزایش خدمات و زیر ساخت ها نیز باید مورد توجه مسئولین شهری گرگان قرار بگیرد چراکه امکانات فعلی جوابگوی جمعیت شهر گرگان نیست.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    ناهارخوران

آخرین اخبار