بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص مطالب موهن فصلنامه استارباد /

سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در بیانیه خود نوشت : نشریه مذکور با وقاحت تمام در مطلب خود سعی بر آن دارد سازمان منافقین را که با حمایت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی جنایات بیشماری را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مانند ترور افراد مسلمان و حزب اللهی و همراهی با رژیم متجاوز صدام رقم زده است تطهیر نماید.

 حضرت امام خمینی(ره) سند غیرقابل خدشه انقلاب اسلامی است / این نشریه با وقاحت در مطلب خود سعی بر تطهیر سازمان منافقین دارد

به گزارش گلستان 24، متن بیانیه تبلیغات اسلامی گلستان در واکنش به مطالب فصلنامه استارباد به شرح ذیل است:

فصل نامه استارباد در شماره جدید خود مطالبی موهن و انحرافی تحت عنوان (( در پیرامون انقلاب 57)) به چاپ رسانده است و به معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  مطالب ناروایی را منتسب کرده و سازمان منافقین را تطهیر و از آن تمجید نموده است.

این فصل‌نامه معلوم نیست با استناد به چه منابعی، این نوشتار را فراهم کرده است و با نگاه وارونه به هدایت رهبری انقلاب اسلامی، تصریحاٌ در صفحه 129 فصل‌نامه اظهار می‌دارد:

" من معتقدم که در سطح ملی، جفایی به نیروهای دیگر است که ما انقلاب ایران را به علت اینکه آیت الله خمینی(ره) در عمر 13 ماهه انقلاب و موج عظیمی که ایجاد شد و توانست سخنگو و رهبر نارضایتی‌ها و اعتراضات مردم شود، نباید انقلاب ایران را صرفاٌ انقلاب و نهضت روحانیت بدانیم و ... "  آیا این‌گونه بیانات سخیف درباره انقلاب اسلامی و رهبری آن  با وجود نقش رهبری امام خمینی  (ره ) از سال 41 13 به بعد ، دلالت بر غرض ورزی سیاسی نسبت به انقلاب و رهبری آن ندارد؟! و تلویحاٌ با کمال تاسف می گوید:  آیت الله خمینی از دی ماه سال 56 به بعد رهبر و سخنگوی انقلاب شده است! این بدان معناست که امام خمینی(ره) انقلاب را مصادره کرده است  و در واقع انقلاب متعلق به دیگران است.

این فصلنامه درجایی با توهین به حضرت‌امام‌خمینی(ره) او را رهبر 13ماهه اواخر انقلاب معرفی نموده و یاران با وفای حضرت  امام (ره) را افرادی بی‌سواد و انقلابی‌نما یاد می کند.

نشریه مذکور با وقاحت تمام در مطلب خود سعی بر آن دارد سازمان منافقین را که با حمایت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی جنایات بیشماری را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مانند ترور افراد مسلمان و حزب اللهی و همراهی با رژیم متجاوز صدام رقم زده است تطهیر نماید.

خیلی از افراد نسل جوان و نوجوان استان گلستان شاید ندانند که تعدادی از منافقین آدم کش و جاسوس به واسطه جنایت‌هایی‌ که مرتکب شده بودند بدست عدالت اعدام شدند و عده‌ی زیادی از آنها به خارج ازکشور گریخته‌ و در دامن حکومت های مرتجع منطقه و کشورهای اروپایی ، آمریکایی و صدام جنایتکار برضد ملت آزادیخواه ایران اسلامی تیغ کشیده و در حال حاضر نیز مشغول توطئه هستند.

امت اسلامی گلستان هرگز فراموش نخواهند کرد زمانی را که مردم برای کشور ایران تحت لوای ولی فقیه جان می دادند ، منافقین از خدا بریده چطور برای ایجاد حکومتی خود مختار در کشور، جنگ داخلی به راه‌انداختند . آیا مطالب مذکور دهن کجی به مقدسات انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران نیست؟!

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار