منتظری:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما در معرفی امام خمینی(ره) مناسبتی عمل نکنند و در طول سال به صورت تدریجی و مستمر در این زمینه فعالیت کنند.

رسانه‌ها و صدا و سیما در معرفی امام خمینی(ره) مناسبتی عمل نکنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اهمیت تحقق آرمان‌های بنیانگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امام خمینی (ره) نقشه‌راه عزت و اعتلای ایران اسلامی را مشخص کرده است و اگر بناست این نقشه‌راه عملی شود، باید هر نهادی بنا به جایگاهی که دارد، وظیفه خود را انجام دهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آنجایی که مجلس نقش ریل‌گذاری را برای دولت دارد باید تمرکز خود را بر این قرار دهد که دستگاه‌های مرتبط هر کدام متناسب با ماموریتشان اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) را عملی کند.

وی افزود: نگاه امام خمینی (ره)در هر حوزه ای باید توسط کمیسیون‌های تخصصی موجود در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود، مجلس باید از همه دستگاه‌ها بخواهد که برنامه عملی خود را برای تحقق آرمان‌ها و اندیشه های امام خمینی (ره) ارائه کنند.

منتظری ادامه داد: بسیاری از جوانان و نوجوانان امروز ما، امام خمینی (ره) را ندیده‌اندند و وظیفه مجلس این است که ابعاد شخصی و منظومه فکری امام خمینی (ره) را به نسل جوان ارائه دهد که در این مسیر بیشترین وظیفه را نهادهای فرهنگی دارند و در راس آن ها صدا و سیما باید متناسب با گروه‌های سنی مختلف امام را معرفی کند.

این نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فقط اندیشه‌های فلسفی امام خمینی (ره) را در رسانه‌ها معرفی کنیم، کافی نیست زیرا باید برای نوجوانان و جوانان و گروه‌های مختلف هر کدام به نحوی که مطلوب است امام خمینی (ره) را معرفی کنیم.

وی افزود: مسئولان مرتبط در معرفی آثار امام خمینی (ره) کوتاهی کرده‌اند و رسانه‌ها نیز نباید نسبت به امام خمینی (ره) مناسبتی رفتار کنند بلکه باید در طول سال از ایشان صحبت کنیم، زیرا فرهنگ امری تدریجی است و باید به صورت و مستمر تدریجی اقدام کنیم.

منتظری اظهار داشت: سیره عملی و سبک زندگی امام خمینی (ره) را نیز باید به نسل جوان ارائه کرد زیرا ایشان در مکتب اهل بیت(ع) پرورش یافته‌اند و سبک زندگی ایشان شعاری نبوده، بلکه عملی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار