مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در احکامی سرپرست و مدیر سه حوزه ی زیر مجموعه ی آن اداره کل را منصوب کرد.

سه انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در احکامی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های بندرترکمن و رامیان و مدیرمجتمع فرهنگی هنری بهارستان را منصوب کرد.

طبق این احکام «قاسم قندهاری» به عنوان مدیرمجتمع فرهنگی هنری بهارستان در شهرستان گرگان منصوب شد .

همچنین «حسن رسولی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن و «محمدعلی بسطامی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان انتخاب شدند.

رئیس ارشاد بندرترکمن معرفی شد

آیین تودیع ومعارفه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ترکمن با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گلستان و فرماندار برگزار شد ، هیوه چی فرماندار شهرستان بندرترکمن به فلسفه برگزاری آئین تودیع ومعارفه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان پرداخت ودرادامه ضمن آرزوی موفقیت برای تصدی مسئولیت آقای میرزاعلی قزل در پست جدید ، انتصاب آقای حسن رسولی را به عنوان مدیر شهرستان تبریک عرض کرد.

در ادامه میرزا علی قزل ضمن اشاره به فعالیت های خوب انجام شده در سال های اخیر از جمله راه اندازی و ثبت موسسات فرهنگی و هنری، انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی، موسسات قرآن و عترت، برگزاری جشنواره ها و رخدادهای متعدد فرهنگی و هنری؛ را حاصل زحمات فعالان فرهنگی و هنری شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد با مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ترکمن  نیز شاهد رخداد های اثربخش و مناسبی در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

میرزاعلی قزل در ادامه حسن رسولی  را یکی از مدیران موفق و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر استان دانست و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همراهی فعالان فرهنگی و هنری گام های مناسبی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر بردارد.

حسن رسولی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن نیز در ادامه گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم شهرستان بندر ترکمن را پیدا کرده ام و هم افزایی دستگاه ها و خیرین فرهنگی از جمله مواردی است که در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار خواهد گرفت.

معارفه رئیس جدید ارشاد رامیان

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان در دفتر فرماندار شهرستان برپا شد.در ابتدای جلسه «حمیدرضا چوبداری» فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دیگر حضار در جلسه ، در مورد پتانسیلهای فرهنگی و هنری شهرستان مطالبی را مطرح و درخصوص توجه ویژه به فرهنگ روستاها گفت :اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در روستاها را بایستی مهم دانست که این امر موجب حفظ و اعتلای فرهنگ روستا خواهد شد .

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با معرفی محمدعلی بسطامی گفت : وی از کارکنان باتقوا و با تجربه در فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و می تواند با داشتن تجربه کافی در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین با وجود هنرمندان فعال شهرستان در حوزه های مختلف ، فعالیت های گسترده ای را در این حوزه انجام دهد .

وی همچنین با توجه به وضعیت موجود جامعه اظهار کرد : با بروز و شیوع ویروس منحوس کرونا و خسارتهای ناشی از آن ، می بایستی از همه ظرفیت ها در جهت کاهش آسیب های ناشی از کرونا در جامعه بهره برده و با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ایجاد نشاط اجتماعی تلاش کنیم؛ چرا که فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام و همچنین ایام پسا کرونا وظیفه بسیار سنگینی را به عهده دارد .

در خاتمه حجه الاسلام طاهری امام جمعه رامیان نیز ضمن بیان جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه و ایجاد نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی ، از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به منظور انتخاب محمدعلی بسطامی بعنوان نیروی متعهد و با تقوا تقدیر و تشکر کرد و گفت : وجود یک نیروی توانا از بدنه فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در تعالی فرهنگ و هنر موثر باشد و برای تحقق اهداف فرهنگی که زیر ساخت توسعه پایدار در جامعه می باشد به مشارکت و همکاری نهاد های مختلف نیاز است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار