مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از آغاز ثبت ‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

فعالیت کلاس‌های کانون پرورش فکری گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محبوبه رجب‌ نسب در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آغاز به کار فعالیت های کانون پرورش استان، اظهارکرد: بعد از سه ماه وقفه به علت شیوع کرونا، پذیرش اعضای کانون در گلستان آغاز شد.

وی  افزود: بنابر هماهنگی‌های انجام شده، مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ تیر پذیرای متقاضیان حضور در کانون هستند.

رجب نسب بیان کرد که ۱۷ مرکز ثابت، ۹ کتاب‌خانه سیار، دو کتاب‌خانه پستی و سه مرکز فراگیر برای برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای و تخصصی با مربیان متخصص و مجرب در تابستانی سال جاری فعالیت می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان ادامه داد: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن‌های مطالعه، از هشت فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن (قصه‌گویی) بهره مند می شوند.

رجب نسب به افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت اشاره کرد و گفت: مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون پنج تا ۱۵ تیر است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به سایت مراجعه و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری هم می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ثبت‌نام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار