مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: هزار واحد مسکن برکت در گلستان در قالب طرح مسکن برکت توسط ستاد اجرایی فرمان ساخته می شود.

۱۰۰۰ واحد مسکن برکت در گلستان ساخته می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمدمهدی سلمان زاده صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از املاک در نظر گرفته برای پروژه برکت، اظهارکرد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان سال گذشته، مبنی بر ضرورت ورود جدی در حوزه تولید مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی را با هدف کمک به رفع نیاز جامعه به مسکن بر عهده گرفت که سهم استان گلستان هزار واحد در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تمام واحدها در قالب طرح اقدام ملی ساخته می‌شود.

سلمان زاده افزود: با توافقاتی که در تأمین زمین در استانداری با حضور مسئولان عمرانی استانداری، مسکن و شهرسازی و شهرداران شهرهای مربوطه انجام شد، مقدمات عملیات اجرایی این طرح بزودی در استان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی دو سال واحدهای این طرح را تکمیل و در قالب قرارداد در اختیار افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و از طرف وزارت مسکن و شهرسازی به ستاد اجرایی معرفی می‌شوند، قرار می‌دهد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان اضافه کرد: همچنین فروش قیمت تمام شده عرصه و اعیان واحدها در پروژه مسکن برکت به متقاضی بدون اخذ ارزش افزوده، این پروژه را منحصر به فرد می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار