نجف زاده از راه اندازی گشت های سیار از سوی تعزیرات حکومتی به منظور برخورد با متخلفانی که مصوبات ستاد استانی کرونا را جدی نمی گیرند، خبر داد.

گشت های سیار به منظور برخود با تخلفات کرونایی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسین نجف زاده» ظهر امروز(یکشنبه 15 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: نظارت بر عدم رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی برعهده تعزیرات حکومتی استان گلستان قرار دارد و با متخلفان برخورد می شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: تعزیرات حکومتی استان آمادگی دارد در کنار کارشناسان بهداشت گشت های سیاری را به منظور برخورد با متخلفانی که مصوبات ستاد استانی کرونا را جدی نمی گیرند راه اندازی کند.

 

نجف زاده یادآور شد: در اصناف سطح استان گلستان که این تخلف ها گزارش شود تعزیرات حکومتی این اماکن را پلمپ خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی به عنوان عضوی از شورای قضائی در برخورد با متخلفان به صورت جدی وارد خواهد شد، ابراز داشت: انتظار داریم که تب سنج و دستگاه های اندازه گیری اکسیژن خون در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا شیوع بیماری در دستگاه های اجرایی کنترل شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به بحث اجباری شدن ماسک در دستگاه های اجرایی اعتباراتی برای تهیه ماسک ارباب رجوع در نظر گرفته شود و این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که جامعه را از بیماری کرونا حفظ می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار