فرمانداری گرگان گفت: وانت‌بارهای میوه‌فروش که روز به‌روز نیز بر تعداد آن‌ها در مبادی ورودی گرگان افزوده می‌شود با انتقال به ۲ قطعه زمین در غرب و شرق این شهر ساماندهی می‌شوند.

وانت‌بارهای میوه‌فروش گرگان ساماندهی می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، محمد حمیدی شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی و ساماندهی بساطی های میوه و تره بار گرگان اظهار داشت: آمارهای پلیس در افزایش تصادفات جاده ای به دلیل حضور وانت بارها و بساط آن‌ها در حاشیه جاده های گرگان نگران کننده بوده و حل این مشکل نیازمند یک تصمیم عاقلانه و منطقی است.

وی بیان کرد: پس از مشورت با مسوولان راهداری و پلیس ۲ قطعه زمین در مسیر گرگان - جلین برای ساماندهی وانت بارها درنظر گرفته شده که پس از بررسی کارشناسی در روزهای آتی انتقال آن ها آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا سال گذشته نیز زمینی در حوالی شهر جلین برای استقرار وانت‌بارها تعیین شد اما مورد استقبال آنها قرار نگرفت و پس از چند روز حضور در محوطه پیش بینی شده، بار دیگر به خیابان های منتهی به گرگان بازگشتند.

در اوایل هفته گذشته جمعی از شهروندان آق قلایی نیز در تماس با ایرنا به تجمع وانت بارها در ضلع شرقی این شهر و در ابتدای مسیرآق قلا - گنبد اعتراض کرده بودند.

گرگان مرکز استان گلستان ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار