حجت الاسلام ولی نژاد از ​آغاز ثبت نام داوطلبان در انتخابات کانون مداحان استان گلستان از ۲۰ تیر خبر داد و گفت: انتخابات کانون مداحان گلستان در سوم مرداد همزمان با سراسر کشور برگزار می ‌شود.

​آغاز ثبت نام داوطلبان در انتخابات کانون مداحان استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تبلیغات اسلامی استان گلستان آمادگی دارد که از داوطلبان برای انتخابات کانون مداحان  از (20 تیر) ثبت نام کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: انتخابات کانون مداحان استان گلستان در تاریخ سوم مرداد همزمان با سراسر کشور برگزار می ‌شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: اعضای کانون مداحان استان با رای مستقیم مداحان استان گلستان انتخاب می شوند.

 

وی گفت: در  استان گلستان بیش از سه هزار مداح  فعالیت می کنند و این مداحان در استان گلستان همکاری های خوبی با تبلیغات اسلامی استان و مردم در برگزاری مراسمات دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تقدیر از تلاش اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی استان گلستان در دوره گذشته، افزود: کسانی که آمادگی ثبت نام دارند با هماهنگی دفاتر تبلیغات اسلامی و آگاهی یافتن از شرایط ثبت نام می توانند اقدام کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: پس از ثبت نام بررسی صلاحیت کاندیدها انجام می شود و همچنین مدت زمانی برای تبلیغات و معرفی داوطلبان در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری انتخابات نیز به شکایت و انتقادی رسیدگی می شود و بعد از تایید انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی استان را با رای منتخبان معرفی خواهیم کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: در صورت مساعد بودن شرایط در روز 17 مرداد یک برنامه ملی با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و رسمیت کانون مداحان اعلام خواهد شد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: با توجه به انتخابات صنفی است در روز سوم مرداد تجمعی نخواهیم داشت و این انتخابات به صورت مراجعه موردی با حفظ ماسک و پروتکل های بهداشت و با نظر دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

 

وی گفت: تقریبا بیش از 95 درصد از مداحان استان گلستان شناسنامه دار فعالیت می کنند و امیدواریم که تمامی مداحان استان در دوره جدید شناسنامه دار شوند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار