ولی پور گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا باید برنامه ها تجمعی و همایش ها در دستگاه های اجرایی شهرستان گرگان کاهش یابد.

برنامه های تجمعی در دستگاه های اجرایی متوقف شود/ پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «پروین ولی پور» صبح امروز (شنبه 21 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به پیشنهاد ستاد استانی کرونا و وزرا برای یک هفته محدودیت ها در شهرهای قرمز کرونا اجرایی شده است و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده به مدت 15 روز الزامی شده است.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان با بیان اینکه استفاده از ماسک در تمامی ادارات و ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است، یادآور شد: اداره ارشاد از بسترهایی که در اختیار دارد در فضای مجازی به منظور آگاهی بخشی جامعه همکاری کند.

 

ولی پور یادآور شد: فضای مجازی برای توزیع این اطلاعات هزینه درخواست می کنند و باید در زمینه اطلاع رسانی رسانه ها همکاری بیشتری داشته باشند.

 

وی گفت: از تلویزیون های شهری و تابلوهای اطلاع رسانی شهرداری در زمینه اطلاع رسانی کرونا نیاز است به کار گیری شود.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان تاکید کرد: بخش های خصوصی در سطح شهرستان وجود دارد که خدمات ضدعفونی ارائه می کنند و اسامی این بخش های خصوصی به فرمانداری اعلام شده است تا در صورت نیاز برای ضدعفونی معابر و اماکن از ظرفیت این بخش های خصوصی استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار