شاهی گفت: به منظور کنترل اضطراب مشاوران بهزیستی استان گلستان آماده ارائه خدمات به شهروندان گلستانی از طریق سرشماره ۱۴۸۰ هستند.

کنترل اضطراب کرونا با خدمات مشاوره رایگان ۱۴۸۰ بهزیستی

به گزارش گلستان24، «ستار شاهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی از مردم دچار بیماری های اضطرابی از شیوع این ویروس شدند.

 

کارشناس پیشگیری بهزیستی گلستان ادامه داد: یکی از رسالت های بهزیستی پیشگیری از آسیب های روانی، اجتماعی و ارتقاء سلامت روان تمامی شهروندان است و در این خصوص خدمات مشاوره ارائه می کند.

 

شاهی یادآور شد: ویروس کرونا علاوه بر بیماری های جسمی باعث به وجود آمدن بیماری های روحی و اضطراب می شود و بسیاری از افراد از ابتلا خود و خانواده به این ویروس نگران هستند.

 

وی با بیان اینکه بهزیستی خدمات مشاوره ای از طریق مشاوره های حضوری و غیر حضوری و تلفنی ارائه می کند، تاکید کرد: اگر اتفاق بدی برای خانواده افتاده باشد می توانند از خدمات روانشناختی مشاوران ما بهره مند شوند.

 

کارشناس پیشگیری بهزیستی گلستان بیان کرد: بهزیستی با شماره 1480 با سه شعار دسترس آستان، خدمات تخصصی و رایگان در زمینه مشاوره های کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی، افسردگی و اضطراب و مشکلات زناشویی از ساعت 8 صبح تا 24 شب به شهروندان ارائه خدمات می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار