حمیدی گفت: پلمپ مراکز بازیافتی در دستور کار قرار گرفت وتاکید ما بر این است که زباله گردها جمع آوری شوند چرا که این افراد نخستین آسیب را به خود و خانواده وارد می کنند.

پلمپ مراکز بازیافتی در گرگان/ گلایه صاحبان باشگاه های بدن سازی از تعطیلی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (شنبه ۲۸ تیر) در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: در راستای نظارت بر اصناف و اماکن در انسجام، همدلی و همراهی بین اکیپ نظارتی و بخش های مختلف وجود دارد و هرچه این انسجام و همراهی بیشتر باشد در کار خود موفق تر خواهیم بود.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه همه تلاش خود را برای اجرای پروتکل های بهداشتی انجام می دهیم، ادامه داد: در نخستین گام  تلاش شد که مردم نسبت به ویروس کرونا آگاه کنیم و بدون اغراق اگر همه در سطح جامعه مسائل بهداشتی را رعایت کنند بسیاری از محدودیت ها کاهش می یابد.

 

حمیدی با بیان اینکه باید هم ارائه دهنده خدمت و هم گیرنده خدمت پروتکل های بهداشتی را در جامعه رعایت کنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر این نظر است فعالیت باشگاه های ورزشی تعطیل شود و با توجه به اینکه شهرستان مجری سیاست های بالادستی و مصوبات استانی و ملی است انتظارات باشگاه داران گرگان را به مسئولان انتقال می دهیم.

 

وی بیان کرد: 90 درصد باشگاه های ورزشی استیجاری هستند و اجاره بهای آنها نیز سنگین است.

 

فرماندار گرگان بیان کرد: تیم نظارتی در شهرستان گرگان مصوبات را رعایت می کند اما در سطح شهرستان 32 هزار واحد صنفی داریم و نظارت بر تمام آنها کار سختی است و ممکن است در بازدیدها گاهی برخی از واحدهای صنفی از قلم بیفتد.

 

حمیدی خاطرنشان کرد: روند سیر افزایشی کرونا در شهرستان گرگان ثابت باقی مانده است و این به مفهوم آن است که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

 

وی یادآور شد: پلمپ مراکز بازیافتی در دستور کار شهرداری قرار گیرد و زباله گردها جمع آوری شوند چرا که این افراد نخستین آسیب را به خود و خانواده وارد می کنند.

 

فرماندار گرگان تاکید کرد: گزارش هایی می رسد که ماسک ها از سطل زباله جمع آوری و شستشو داده می شود و لذا با مراکز بازیافتی هماهنگی اتفاق بیفتد و به جد جمع آوری بازیافتی ها در دستور کار قرار گیرد.

 

گفتنی است، در این جلسه برخی از باشگاه داران بدنسازی با حضور در ستاد شهرستانی کرونا نسبت به تعطیلی باشگاه و هزینه های سنگین مالی تحمیل شده گلایه کردند و خواهان تدابیر جدید از سوی ستاد شهرستانی و استانی کرونا شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار