استاندار گلستان با بیان این که برپایی نماز عید قربان در استان ممنوع است، از شروع فعالیت باشگاه های ورزشی گرگان با محدودیت های خاص خبرداد.

برپایی نماز عیدقربان ممنوع/ فعالیت باشگاه های ورزشی گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر هادی حق شناس ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: دفاتر پیشخوان و مراکز تعویض پلاک و پلیس +۱۰ اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنند به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر افزود: اقامه نماز جماعت ۱۰۰ درصد در استان ممنوع بوده مگر اینکه هفته آینده معجره ای اتفاق بیفتد.

حق شناس بیان کرد: برای تولید ماسک نیاز به اخذ مجوز نیست و هر کسی که شرایط تولید دارد، می توانند بدون مجوز فعالیت کند.

وی اضافه کرد: مشاهدات نشان داد که رستوران ها و اغذیه فروشی ها که مقرر شده بود به صورت بیرون بر فعالیت کنند، پروتکل ها را رعایت نکرده و نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، بهداشت و تعزیرات باید این موارد را کنترل کنند.

استاندار گلستان افزود: بازار دام طی هفته گذشته در گنبدکاووس بازگشایی شد و در پنج پیکر هم با رعایت اصول می تواند فعالیت خود را از سر بگیرد.

حق شناس بیان کرد: کارمندان دولت همچنان به صورت یک سوم و دوسوم می توانند در ادارات حاضر شوند و اولویت دورکاری با بانوان خواهد بود.

وی گفت: کارمندان دولت اگر ماسک نزنند تخلف اداری بوده و درج در پرونده خواهد شد.

حق شناس با تأکید بر استفاده از ظرفیت دهیاران، تصریح کرد: باشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه ای در گرگان با رعایت پروتکل ها و مسئولیت دو مدیرکل باز خواهند شد.

وی با بیان این که در مرحله‌ای هستیم که فرصت اهمال کاری نیست، افزود: با توجه به پیش بینی شروع پیک در فصل زمستان باید سخت افزارهای بیمارستانی را تقویت کنیم.

حق شناس همچنین با توجه به پیش‌بینی کمبود آب در گرگان گفت: اگر همشهریان عزیز ۱۰ درصد رعایت کنند از پیک تابستان عبور خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار