هاشمیان گفت: با ورود دادستانی شهرستان آزادشهر اختلافات مدیریتی و سهامداری کارخانه تولید اکسیژن در آزادشهر برطرف شد و این کارخانه روزانه 500 کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی گلستان تولید می کند.

​حل مشکل کارخانه تولید اکسیژن در نگین شهر/ روزانه 500 کپسول اکسیژن در آزادشهر تولید می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» ظهر امروز (دوشنبه 6 مرداد) در بازدید از کارخانه تولید اکسیژن نگین شهر شهرستان آزادشهر اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و کمبود اکسیژن در مراکز درمانی و بیمارستان های استان گلستان به ویژه در منطقه شرق استان تلاش شد که مشکلات کارخانه اکسیژن نگین شهر که از دو سال گذشته تعطیل بود برطرف شود.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه شرایطی فراهم شد که روزانه 500 کپسول اکسیژن تولید شود و این اکسیژن به دست بیمارانی که به دستگاه های تنفسی مصنوعی متصل هستند برسد.

 

هاشمیان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات این کارخانه که بیشتر مشکلات آن مربوط به اختلافات مدیریتی و سهامداری بود دادستان شهرستان آزادشهر ورود پیدا کرد و توانست با نشستی با مدیران و سهامداران این مسائل را برطرف کند.

 

وی افزود: این اقدام بسیار خوب و در زمان بسیار حساس برای استان گلستان رقم خورد و از مجموعه دادگستری، شورای تامین و دستگاه های اجرایی درخواست داریم در سطح استان برای حل مشکلات کارخانه ها و واحدهای تولید وارد عمل شوند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ابراز داشت: مسئولان با سرکشی از کارخانه ها می توانند به مشکلات مدیریتی و اقتصادی واحدهای تولیدی کمک کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار