جعفری گفت: بررسی ما نشان می دهد که علت اصلی آلودگی در روستای محمدآباد گرگان منبع آب است و در حال بررسی هستند این آب به چه چیزی آلوده شده است.

بررسی مسمومیت ها در روستای محمدآباد گرگان/ احتمالا منشاء آلودگی منبع آب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «ناهید جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان گفت: در حال پیگیری موضوع آلودگی آب در روستای محمدآباد هستیم هنوز گزارش امروز از شرایط آب آشامیدنی این روستا به دست ما نرسیده است ولی کارشناسان ما در حال رصد این موضوع هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: بررسی نتایج  انجام شده از وضعیت مسمومیت اهالی روستای محمدآباد شاید در ستاد کرونای استان گلستان نیز مطرح شود.

 

جعفری بیان کرد: بررسی ما نشان می دهد که علت اصلی این آلودگی در روستای محمدآباد گرگان منبع آب است و همکاران ما در آخرین گزارشی دارند در حال بررسی هستند که ببیند آب به چه چیزی آلوده شده است.

 

وی افزود: از آنجا که بیماری اسهال و استفراغ در این منطقه رقم خورده است و میزان آن در سطح روستا پراکندگی بوده است به این دلیل اعتقاد داریم که این آلودگی از منشاء آب است و مسمومیت غذایی نیست.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: بررسی های بهداشت محیط نیز از روز پنجشنبه انجام شده است و در تلاش هستیم که این بررسی ها هرچه زودتر به نتیجه برسد.

 

جعفری با بیان اینکه آب و فاضلاب باید مشکل را برطرف کند، متذکر شد: مردم روستای محمدآباد در صورت امکان از آب معدنی استفاده کنند و در غیر این صورت پس از جوشاندن آب از آن استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار