ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران گفت: سال گذشته ۴۰ درصد پرسنل وظیفه تیپ ۲۳۰ ارتش کارت مهارت دریافت کردند و به عنوان بهترین یگان در حوزه مهارت‌آموزی در استان گلستان انتخاب شدیم و امسال برنامه داریم این پوشش را به ۶۰ درصد برسانیم.

۶۰ درصد سربازان ارتش در گلستان آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سرهنگ سهراب اصغرزاده صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: خبرنگاران دغدغه مشکلات جامعه را دارند و مطالبات را دنبال می‌کنند، خبرنگار نباید جناحی باشد و باید مردمی و کشوری عمل کند.

وی افزود: خبرنگاران همه جا حضور دارند و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند، با کمک و اتحاد رسانه‌ها می‌توانیم عملیات روانی دشمنان را علیه خودشان بازگردانیم.

ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران با اشاره به جوانگرایی در گام دوم انقلاب، گفت: ارتش برای تمام لحظات و اتفاقات برنامه مشخصی دارد و یک روز آن با روز دیگر یکسان نیست، در بحران کرونا حتی یک روز هم تعطیل نکردیم و تمام فعالیت‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادیم.

اصغرزاده ادامه داد: در هفته دفاع مقدس با توجه به وضعیت کرونا تا کنون اجرای رژه در دستور کار است و اگر مشکلی در اجرای پروتکل‌ها نباشد رژه را انجام خواهیم داد. اگر شرایط برگزاری رژه نباشد برنامه‌های دیگری مانند پویش‌های مواسات خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای برگزاری کنکور تقاضایی از ارتش نداشته و اگر این درخواست باشد همکاری‌های لازم را برای در اختیار گذاشتن مکان مناسب انجام خواهیم داد.

اصغرزاده با بیان اینکه مهارت آموزی از سال 74 در ارتش آغاز شد، بیان داشت: نیروهای مسلح با پنج وزارتخانه قرارداد پنج ساله دارد و در پایان این قرارداد تمام کارکنان ارتش باید یک حرفه را آموزش ببینند.

وی اضافه کرد: سال گذشته 40 درصد پرسنل وظیفه تیپ 230 ارتش شامل هزار و 280 نفر کارت مهارت دریافت کردند و به عنوان بهترین یگان در حوزه مهارت‌آموزی در استان گلستان انتخاب شدیم. امسال برنامه داریم 60 درصد از کارکنان ما کارت مهارت دریافت کنند.

به گفته وی، تعداد اندکی از نیروهای تیپ 230 ارتش به کرونا مبتلا شدند که پس از بهبودی به تیپ بازگشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار