سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: با مشارکت مردم و خیرین و همکاری گروه‌های جهادی در دهه اول محرم ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود.

۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این ستاد، در طرح مردمی غدیر با عنوان «مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور» مشارکت کرده و ۵۵ هزار پرس غذای گرم و بسته پروتئینی را در ۷۰ نقطه گرگان توزیع کرد.

وی افزود: در ادامه توزیع غذا با مشارکت مردم و خیران  و گروه‌های جهادی در دهه اول محرم ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود.

سلمان زاده ادامه داد: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان تعداد ۱۷ هزار بسته اقلام خوراکی و در مرحله دوم (فاز اول) تعداد ۳۲ هزار بسته پروتئینی از جمله گوشت، مرغ و ماهی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توزیع شد.

وی اضافه کرد: این اطعام دهی با مشارکت خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی، مواکب و گروه‌های جهادی همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان  یادآور شد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پس از شیوع کرونا ۱۷ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع  کرد.

وی ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را پنج میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: توزیع این بسته‌ها در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در قالب رزمایش احسان و همدلی انجام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار