ولی پور گفت: در طول یک هفته گذشته از یک هزار و ۳۶۶ مورد اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در گرگان بازدید شد.

نظارت بر ۱۳۶۶ اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «پروین ولی پور» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: در طول یک هفته گذشته کل بیمارانی که با علائم کرونا روزانه بستری می شدند بین 6 تا 15 مورد رسیده است که نسبت به هفته های گذشته کاهش پیدا کرده است.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان ادامه داد: در طول هفته گذشته یک هزار و ۳۶۶ مورد بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان گرگان انجام شد که بر اساس این بازدید ها 16 پرونده قضایی تشکیل، 6 مورد از این اماکن پلمپ و بیش از 800 کیلوگرم مواد غذایی معدوم شد.

 

ولی پور تاکید کرد: همچنین در طول یک هفته گذشته 299 مورد از اماکن عمومی بازدید داشتیم که چهار مورد از متخلفان در این بازدیدها به دادگاه معرفی شدند و سه مورد از این اماکن پلمپ شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام از 45 رستوران و سه تالار بازدید شد و یک تالار متخلف پلمپ شد.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان بیان کرد: در طول یک هفته گذشته از 30 بانک نیز بازدید داشتیم و 112 نانوایی در این مدت مورد بازدید قرار گرفت و دو مورد نانوایی مختلف پلمپ شد.

 

ولی پور یادآور شد: همچنین در طول یک هفته گذشته گروه بهداشت و ادارات نیز در سطح شهرستان از 160 کارگاه حرفه ای بازدید داشت و 38 مورد اخطاریه به این اماکن صادر کرده است که دو مورد آن مربوط به دستگاه های اجرایی است.

 

وی افزود: همچنین گروه بهداشت و ادارات از دفاتر پیشخوان بازدید داشتند که یک مورد به دلیل تخلف پلمپ شد و بازدید از 23 بانک و مرکز تعویض پلاک نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس مرکز بهداشت گرگان بیان کرد: از امروز هشت هزار و 800 دانش آموز در مدت چهار روز در آزمون سراسری کنکور شرکت می کنند و پنج هزار و 500 نفر از این افراد در پردیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان آزمون خواهند داد.

 

ولی پور بیان کرد: یک روز قبل از برگزاری آزمون نسبت نظافت و پس از آن برای ضدعفونی بازدید انجام می شود و همزمان با برگزاری کنکور از محل برگزاری آزمون نیز نظارت خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار