حمیدی گفت: دستورالعمل برگزاری مراسم های عزاداری در ماه محرم و صفر حکم قانون را دارد و باید به آن اهتمام شود.

​دستورالعمل برگزاری مراسم های عزاداری حکم قانون را دارد/ شرکت ۸۸۰۰ دانش آموز گرگانی در کنکور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا سوگواره های حسینی براساس ملاحظاتی باید برگزار شود و هیئت های مذهبی باید به آن اهتمام داشته باشند.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه تاکیدات ما براساس دستورالعملی است که برای برگزاری مراسم محرم ارائه شده است، یادآور شد: این دستورالعمل حکم قانون را دارد و باید در ایام محرم به آن اهتمام شود.

 

حمیدی تاکید کرد: تمام مراسم با اهتمام به مسائل بهداشتی مثل استفاده از ماسک، ضدعفونی مکان مراسم قبل و بعد از برگزاری مراسم، ممنوعیت دسته روی  و سینه زنی و زنجیر زنی در فضای باز که در این دستورالعمل نیز به آن تاکید شده باید برگزار شود.

 

وی بابیان اینکه براساس این دستورالعمل سفره اندازی و اطعام دهی در ایام محرم و صفر ممنوع است، بیان کرد: هرچه نظارت و اغناسازی جامعه در خصوص اهتمام به دستورالعمل برگزاری مراسم های محرم و صفر بیشتر باشد مشکلات ما برای مدیریت برنامه های ماه محرم و صفر کمتر می شود.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه در 15 حوزه امتحانی بیش از هشت هزار و 800 دانش آموز در آزمون گرگانی در آزمون سراسری کنکور شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: نظارت های لازم برای برگزاری کنکور سراسری به دقت انجام می شود.

 

حمیدی تاکید کرد: شرایط گرگان هنوز قرمز است و باید پروتکل های بهداشتی در این شهر رعایت شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار