محبوبی گفت: در هفته دولت ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۴۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که این پروژه ها در قالب ۱۴ پروژه افتتاحیه و ۶ مورد آغاز عملیات اجرایی است.

اجرای ۲۰ پروژه در حوزه راه و شهرسازی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسین محبوبی» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: در سال ۹۸ بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی راه و شهرسازی گلستان داشت که صرف پروژه های مختلفی برای خدمت به مردم شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در حوزه طرح های توسعه شهری  ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات اختصاص یافته است که این اعتبارات به صورت استانی و ملی تامین شده است.

 

محبوبی بیان کرد: در هفته دولت ۲۰ پروژه با اعتبار  ۲۴۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که این پروژه ها در قالب ۱۴ پروژه افتتاحیه و ۶ مورد آغاز عملیات اجرایی  است.

 

وی افزود: افتتاح ۱۵ پروژه در هفته دولت با  ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ۳۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و ۱۳۶ میلیارد ریال از سایر منابع در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان یادآور شد: برای آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه در حوزه راه و شهرسازی گلستان ۸۶ میلیارد ریال  پیش بینی اعتبار شده است که بخشی از آنها پایان سال مالی ۹۸ به بهره برداری می رسد.

 

محبوبی بیان کرد: پروژه های هفته دولت شامل دیوار سازی، ایجاد کانال جمع آوری آب سطحی، ساماندهی حاشیه رودخانه ها و بازآفرینی شهری در قالب کمک به شهرداری های گنبدکاووس و گرگان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه پروژه مهمی در شهرستان بندر ترکمن و آق قلا را در دستور کار قرار دادیم، تاکید کرد: براساس تاکید رئیس سازمان برنامه و بودجه یک و نیم کیلومتر از مسیر ارتباطی بین این دو شهرستان به صورت چهار بانده آسفالت می شود که دو میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ابراز داشت: شروع عملیات احداث ساختمان ثبت احوال گمیشان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و  زیرسازی و آسفالت در حوزه شهرستان مراوه تپه و کلاله با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال نیز در دستور کار قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار