مدیرکل تعاون گلستان خبر داد

مازندرانی گفت: به مناسبت هفته تعاون ۲۸ طرح با بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود و برای بیش از ۶۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

افتتاح ۲۸ طرح تعاونی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سعید مازندرانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان جزو کارگروه تسهیلات و اشتغال استان است بیشتر پروژه هایی که این روزها به بهره برداری می رسد به نوعی در کارگروه اشتغال مصوب می شود و ما حامیان مالی این تسهیلات هستیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ادامه داد: در بخش تسهیلات روستایی بیش از 10 هزار و 767 طرح وجود داشت که پنج هزار و 924 طرح به بانک معرفی شده است که این طرح ها اشتغال هشت هزار و 410 نفر را به همراه داشته است.

 

مازندرانی با بیان اینکه بیشتر این طرح ها به بهره برداری و یا به مرحله بهره برداری رسیده است، بیان کرد: در بخش های مختلف اعم از دامداری، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و کشاورزی به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی یادآور شد: بیش از 60 طرح گردشگری از تسهیلات اشتغال روستایی بهره مند شدند و بخشی از آنها در این ایام به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: از بدو شروع مجوزها تا پس از بهره برداری حمایت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تداوم دارد.

 

مازندرانی با بیان اینکه در 15 شهریور به مناسبت هفته تعاون 28 طرح با بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی بیش از 600 نفر افتتاح می شود، گفت: این طرح ها در حوزه تعاونی خرد و بزرگ است.

 

وی یادآور شد: یکی از طرح های هفته تعاون بزرگترین پروژه تولید ماسک است که بیش از 800 نفر نیرو دارد و ماسک N99 را تولید می کند، تولید دمنوش، کارهای ریسندگی، بومگردی، سفره خانه سنتی، باشگاه سوارکاری، شرکت صنعتی تولیدی بهاران گوشت، هتل های پذیرایی، شرکت تعاونی گردشگری از جمله دیگر طرح هایی است که در هفته تعاون به بهره برداری می رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار