سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان از توزیع بسته های فرهنگی در قالب طرح "کرامت حسینی" از ابتدای محرم خبر داد.

توزیع بسته های فرهنگی در قالب طرح "کرامت حسینی"

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ حسن افروشه در خصوص طرح "کرامت حسینی" به خبرنگار برنا گفت: این طرح در قالب منویات مقام معظم رهبری در خصوص تکلیف شرعی و اجتماعی که ایشان فرمودند انجام شده است.

وی افزود: همانطور که مردم به غذای جسم احتیاج دارند  غذای روح نیز از نیاز های انسان می باشد بنابراین سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان طرح کمک مومنانه را در قالب توزیع بسته های فرهنگی آغاز کرده است و خوشبختانه از ابتدای ماه محرم 600 بسته فرهنگی با محتوای لوازم التحریر، وسایل ورزشی، کتاب، اسباب بازی و غیره را در بین کودکان و نوجوانان توزیع کرده است.

وی ادامه داد: بنا داریم این رزمایش را با کمک مردم و خیرین ادامه دهیم و از شهروندان میخواهیم هرگونه وسایل بازی وسایل، کمک آموزشی، لوازم التحریر و هر وسیله ایی که در قالب کمک های فرهنگی باشد را میتوانند در اختیار کودکان و نوجوانان بی بضاعت قرار دهند.

افروشه با تاکید بر اینکه با توجه به بازگشایی مدارس و شیوع بیماری کرونا دانش آموزان برای دریافت آموزش های مجازی نیاز به دسترسی به شبکه های مجازی دارند بنابراین با هماهنگی های انجام شده آمادگی انجام تعمیرات موبایل و تبلت های دست دو را به صورت رایگان داریم تا در اختیار آموزش و پرورش قرار داده تا به دست دانش آموزان بی بضاعت برسانند.

وی در پایان گفت: خانه های فرهنگ، سالن های های وابسته به شهرداری، پایگاه بسیج محلات و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان به آدرس: خیابان علیمحمدی- نبش شهرداری منطقه یک آمادگی جمع آوری کمک های شهروندان گرامی را دارد و همچنین شهروندان میتوانند سوالات خود را از طریق تماس با شماره 01732160623 بپرسند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار