پورتال جامع کسب و کار زنان گلستان با هدف فراهم‌کردن زمینه فروش مجازی محصولات و صنایع دستی تولیدی بانوان استان و تسهیلگری در اتصال تولیدکنندگان مشاغل خانگی به بازار فروش امروز دوشنبه رونمایی شد.

پورتال جامع کسب و کار زنان گلستان رونمایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، این پورتال شامل گزینه های مشاغل خانگی، خدمات حمل و نقل، تبلیغات، بسته بندی و آموزش و مسیری برای حمایت از تولید کنندگان استان است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده که میهمان مجازی این مراسم بود گفت: در شرایطی که شیوع کرونا تبعات متعدد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و آسیب های زیادی ایجاد کرده، ارایه خدمات و تسهیلات به تولید کنندگان و فعالان حوزه اقتصادی، یک جهاد بزرگ در راستای رفع مشکلات معیشت مردم است.

فریبا نظری اظهار داشت: پورتال جامع کسب و کار باعنوان طرح مهریار، اقدامی نوآورانه بوده و بر همین اساس در کارگروه اقتصادی حوزه زنان و خانواده مورد بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت و در صورت تصویب، در تمامی استانها اجرا خواهد شد.

استاندار گلستان هم در این مراسم با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) مبنی بر امر و معروف و نهی از منکر گفت: اشتغال‌زایی، بهبود فضای کسب و کار و کاهش نرخ تولید نماد امر به معروف و تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی نهی از منکر است.

هادی حق شناس اظهار داشت: در شرایطی که هزینه های ایجاد یک شغل جدید به بیش از ۱۰ میلیارد ریال رسیده طرح ها و ایده هایی همچون مهریار می توانند زمینه مراجعه حضوری را کاهش داده و هزینه تولید را به حداقل برساند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: این طرح موجب کاهش هزینه ها و همچنین کاهش استرس می شود و می تواند تاثیر بسزایی در حذف واسطه ها بین تولیدکننده و مصرف کننده داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار