رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تداوم کمک‌ها به آسیب‌دیدگان از کرونا، گفت: به همت خیرین 200 بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

توزیع 200 بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش گلستان ۲۴؛ صالح محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و تسلیت این ایام، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که توانستیم با همت همه مدیران، مسوولان، مردم و به ویژه هیئت‌ها و نهادهای مردمی مراسمات عزاداری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشکوه و عزت خاصی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر تداوم «کمک‌های مومنانه» و تلاش برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا تاکید کرده‌اند، افزود: ما نیز وظیفه خود دانستیم در حد وسع در این راستا گامی برداشته و به دستور رهبر معظم انقلاب لبیک بگوئیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با کمک خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه ۲۰۰ بسته تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها برای دانش آموزان دو مقطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده و از امروز تا عاشورا توزیع خواهد شد.

محبی با اشاره به اینکه محتویات این بسته‌ها یک عدد کیف تحصیلی، هفت جلد دفتر سیمی، جامدادی، لوازم و ابزار هندسی، مداد رنگی و ... است، ادامه داد: قیمت تقریب هر بسته تحصیلی حدود ۲۰۰ هزار تومان است که از سوی خیرین عزیز تامین شده است.

 

وی بر ادامه «کمک‌های مومنانه» تا پایان ماه صفر تاکید کرد و گفت: ما هم در حوزه اطعام‌حسینی و هم در توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدامات خود را تا شکست قطعی و نهایی کرونا ادامه خواهیم داد و در کنار مردم محروم خواهیم ماند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از مردم و خیرین تقاضا کرد تا در شرایط سخت اقتصادی فعلی بیش از گذشته به فکر نیازمندان و محرومان باشند، ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر با شکست کامل بیماری کرونا به شرایط عادی جامعه بازگشته و محرومیت‌ها و مشکلات ناشی از این برهه زمانی را با کمک هم جبران کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار