عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تکلیف تیم بسکتبال شهرداری برای حضور در لیگ برتر سریع تر مشخص شود.

تکلیف تیم بسکتبال شهرداری برای حضور در لیگ برتر سریع تر مشخص شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهارکرد: هواداران  بسکتبال در حالت بلاتکلیفی مانده و شهردار باید تکلیف تیم را مشخص کند.

وی افزود: امسال باید پرقدرت تر از سال گذشته ظاهر شده و اکنون هم برای بستن تیم دیر شده است.

ربیعی بیان کرد: بعضی از تیم های مدعی لیگ، مانند نفت آبادان بازیکنان با سابقه را انتخاب کرده و سرمربی آنها هم مشخص شده است.

وی تصریح کرد: خانواده بزرگ بسکتبال استان منتظر هستند ما تیم داری را با قدرت ادامه داده و حرکت رو به جلو را که از دو سال قبل آغاز شده به سرانجام و قهرمانی برسانیم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مردم و دوستداران بسکتبال شهرداری گرگان از ما توقع دارند و باید به خواسته آنها احترام بگذاریم؛ باید شهردار و شورای شهر گرگان، نسبت به انتخاب سرمربی جهت انتخاب بهترین بازیکنان اقدام کنند.

ربیعی ادامه داد: ما باید با تمام توان وارد شده تا بتوانیم کار نیمه تمام را به پایان برسانیم و به جام قهرمانی برسیم و این امر جذب اسپانسر را تسهیل می کند.

وی اضافه کرد: اگر ما زمان را از دست بدهیم با بودجه بالا هم موفق به جذب بازیکنان قوی نخواهیم شد و اگر نسبت به انتخاب بازیکنان اقدام نکنیم مطمئناً تیمی در حد قهرمانی لیگ نخواهیم نداشت و جوابگوی شهروندان نخواهیم بود.

ربیعی تأکید کرد: باید شورا و شهرداری سریع  تصمیم خود را گرفته تا هواداران پور شور از بلاتکلیفی بیرون بیایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار