عضو شورای شهر گرگان با توجه به تاثیر بسکتبال در گرگان آن را برند شهر گرگان دانست، گفت: سالن و فضایی که در حال حاضر داریم اصلا مناسب و در شان هواداران بسکتبال نیست.

بسکتبال، برند گرگان است/فضای فعلی در شان هواداران نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین ربیعی شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر گرگان درباره بسکتبال در این شهر اظهار کرد: همه رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، کبدی و کشتی جزو رشته‌های مطرح گرگان هستند اما همگان این شهر را با بسکتبال می‌شناسند و بسکتبال به برند گرگان تبدیل شده است.

وی با بیان این که باید در ورزشگاه اخلاق ورزشی را حفظ کنیم، ادامه داد: در برخی موارد شعارهایی به دلیل برخی اشتباهات بر علیه مربی و یا بازیکنان شاهد هستیم لذا در صورت باخت هم نباید فضای اخلاقی حاکم بر ورزش را فراموش کنیم.

ربیعی با تاکید بر این که با این همه هوادار بسکتبال، نیازمند ورزشگاه ۱۰ هزار نفری در گرگان هستیم، گفت: فضایی که در حال حاضر داریم اصلا مناسب نیست. چرا باید شاهد این باشیم که هواداران ما با هزار زحمت وارد سالن شوند و تعداد بسیاری هم پشت در بمانند و نتوانند وارد سالن شوند؟

وی درباره حمایت شرکت‌های خصوصی از تیم بسکتبال گفت: سالها به دنبال حمایت شرکت‌هایی برای اسپانسری از تیم بودیم اما اگر امسال بتوانیم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببریم، شاید بتوانیم اسپانسر قوی را برای حمایت از تیم داشته باشیم.

این عضو شورای شهر ادامه داد: اگر این امکان محقق شود و در کنار حمایت‌های بسیار خوب شهرداری از این تیم، اسپانسری برای بسکتبال داشته باشیم، امیدوارم روزی برسد که راه قانونی بیابیم تا برای سایر رشته‌های ورزشی در این شهر هم مانند حمایت‌های مالی از بسکتبال را داشته باشیم؛ چرا که بعضی از این رشته‌ها می‌توانند با صد میلیون تومان موفق شوند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار