رئیس گروه طرحهای آبرسانی شرکت آب منطقه ای گلستان از پیشرفت 40 درصدی پروژه عملیات اجرایی بخشی از طرح آبرسانی به شهر کلاله(بخش اول) خبر داد.

پیشرفت 40 درصدی عملیات اجرایی بخشی از طرح آبرسانی به شهر کلاله(بخش اول)
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان گلستان، مهندس محمدرضا حسینی اظهارکرد:  با اجرای این پروژه ،آب مورد نیاز بخشی از شهر کلاله با جمعیتی بالغ بر 22000 نفر تامین خواهد شد.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح آبرسانی به شهر کلاله،تامین آب شرب شهر و چهار روستای اقماری آن به میزان 222 لیتر در ثانیه تا افق سال 1415 می باشد.
مهندس محمدرضا حسینی در رابطه با مشخصات فنی طرح آبرسانی به شهر کلاله بیان کرد:خرید و نصب لوله به طول 53.6 کیلومتر، حفر و تجهیز 6 حلقه چاه عمیق،احداث مخازن به حجم 9500 مترمکعب،احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ و بهسازی آب چشمه آق سو از مشخصات فنی این طرح می باشد.
رئیس گروه آبرسانی  شرکت آب منطقه ای استان گلستان افزود: از جمله اقدامات انجام شده این طرح تاکنون می توان به حفر 6 حلقه چاه عمیق، احداث مخزن 2000 مترمکعبی با پیشرفت فیزیکی 85 درصد وخرید و نصب لوله به میزان 15 کیلومتر اشاره کرد و در حال حاضر پیشرفت کلی طرح آبرسانی به شهر کلاله حدود 30 درصد می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار