گوهری راد گفت: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت دیگر تعطیلی مدارس نداریم و در تمامی مدارس در وضعیت سفید، زرد و قرمز باید براساس پروتکل ها کلاس های درس برگزار شود.

دیگر تعطیلی مدارس نداریم/ برگزاری کلاس ها با طرح زوج و فرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه دستورالعملی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت دیگر تعطیلی مدارس نداریم و در تمامی مدارس در وضعیت سفید، زرد و قرمز باید براساس پروتکل ها کلاس های درس برگزار شود و با تراکم پایین و طرح های زوج و فرد کلاس های درس دایر خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: از روز 15 شهریور تمامی مدارس در تمامی مناطق به صورت حضوری برگزار می شود و کلاس هایی با تراکم بیش از 30 نفر در دو نوبت و به صورت زوج و فرد و مدت زمان کلاس ها 35 دقیقه در نظر گرفته شده است.

 

گوهری راد به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حیاط مدرسه اشاره کرد و افزود: انتظار داریم که دانشگاه علوم پزشکی به صورت پیوسته نظارت های خود را انجام دهند تا مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید.

 

وی بیان کرد: خانواده ها نگران رعایت پروتکل های بهداشتی نباشند و به تمامی مدارس نظارت خواهیم داشت و سلامت دانش آموزان برای ما یک اصل است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار