مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: 44 درصد مدارس شهرستان کمتر از 100 دانش آموز داشته و این مدارس در وضعیت زرد کامل فعالیت می‌کنند.

44 درصد مدارس گنبدکاووس کمتر از 100 دانش‌آموز دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد صبح امروز در مراسم متمرکز بازگشایی مدارس در دبستان «زنده یاد رحمانی» اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۵۰۰ آموزشگاه در شهرستان فعال بوده که از این تعداد ۲۲۰ آموزشگاه جمعیت دانش آموزی آنها کمتر از ۱۰۰ نفر است.
وی تصریح کرد: فعالیت این مدارس به صورت وضعیت کامل زرد و بدون زوج و فرد بودن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به شرایط ویژه امسال در تحصیل دانش آموزان خاطرنشان کرد: امسال سال ویژه و خاص است و عرصه برای ارائه شایستگی‌های همکاران در ارائه آموزش با کیفیت آماده است.
وی ادامه داد: در تمام مدارس سطح شهرستان تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و در این راستا نظارت‌های دقیقی انجام خواهد شد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: در شرایط خاص شیوع کرونا در کشور، استان و به طبع شهرستان خانواده‌ها نقش بسزا، مفید و سازنده در ادامه تحصیل دانش‌آموزان داشته و مشارکت و همکاری آنها سبب شد تا آموزش و مرورش با قدرت و اقتدار به مسیر آموزشی خود ادامه دهد.
عبدالقدیر کریمی گفت: تمهیدات و شرایط خاص در زمان بیماری کرونا در تمام مدارس شهرستان انجام شده تا دانش آموزان در کنار خانواده‌های خود بدون دغدغه سال تحصیلی خوبی داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار