بیکی گفت: توهین به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) نشانه انفعال و استیصال تفکرات غربی در برابر تفکرات اسلامی است.

توهین به پیامبر اسلام (ص) نشانه استیصال تفکرات غربی در برابر تفکرات اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در این سه دهه اخیر و به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما شاهد این مسئله هستیم که هر از گاهی از سوی نظام های سلطه غربی، صهیونیستی، توهین ها و جسارت های ناروایی به اسلام، قرآن و پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) شده و می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: از سلمان رشدی مرتد تا برخی از کشیشان مسیحی که قرآن سوزی را در دستور کار خود قرار دادند تا جایی که برخی از نشریات زرد که در کشورهای خود هم جایگاهی ندارند به نام آزادی بیان و برای جلب نظر و جذب مخاطب بیشتر از روش های غیرعلمی و برخلاف قوانین و مقررات بین المللی شروع به جسارت به مقدسات دینی ادیان می کنند.

 

وی با بیان اینکه ریشه این تفکر را می توان در چند مسئله بررسی کرد، اظهارداشت: اول اینکه ما به نقطه ای در جهان رسیده ایم که تفکرات غربی و مادی تاریخ مصرفش تمام شده است و دیگر اندیشمندان غربی تاب تحمل در برابر پرسش های بسیار منتقدان را ندارند و سیاست ها و مسیرهای اجتماعی و دینی که آنها برای جوامع غربی ترسیم کرده اند یک سیاست شکست خورده است و آنقدر فرتوت و بی مایه شده است که روح تشنه انسان های بیدار را سیراب نمی کند.

 

بیکی گفت: بنابراین عوض پاسخگویی نسبت به سیاست های غلط خود بر طبل تو خالی خود می کوبند و نسخه های غلط خودشان را تکرار می کنند.

 

وی افزود: گسترش تفکرات اسلام گرایانه در غرب است که باعث می شود تفکرات غربی به جای پاسخگویی دست به اعمالی خلاف اندیشه های علمی و دینی بزنند و توهین و مقدسات ادیان دیگر به خصوص اسلام را در پیش بگیرند و دچار یک انفعال و استیصال شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: یاوه گویی و توهین نشریه فرانسوی شارلی اِبدو به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) نه تنها عزم مسلمانان را نسبت به اندیشه های اسلامی کم نمی کند بلکه توجه غیرمسلمانان را به این دین مقدس بیشتر می کند و باعث گسترش اسلام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار