سپاه استان گلستان در ادامه خدمات‌رسانی به محرومان ۴۸ واحد مسکونی را در مناطق سیل‌زده استان ساخت و امروز تحویل خانواده‌های محروم و نیازمند داد.

سپاه استان گلستان ۴۸ واحد مسکونی را در مناطق سیل‌زده تحویل محرومان داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم ازآق قلا، سپاه نینوای استان گلستان در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی ساخت بخشی از واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان را برعهده گرفته است.

در همین راستا امروز 48 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های محروم و نیازمند در مناطق متاثر از سیل سال گذشته ساخته و تحویل داده شده است.

بنا به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان تاکنون 276 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان ساخته شده و یک هزار و 767 واحد مسکونی نیز در این مناطق تعمیر شده است.

تعداد اندکی از واحدهای مسکونی نیز باقی مانده که قرار است تا 22 بهمن ماه امسال تکمیل و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شود.

گفتنی است از فروردین‌ماه سال گذشته که سیل کم سابقه‌ای شمال و بخش‌هایی از شرق استان را در برگرفت، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان برای کمک به نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی، لایروبی کانال‌ها و انهار و فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در منطقه حضور دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار