فرماندارکلاله در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، استفاده از ظرفیت شورا و دهیاری روستاها در شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را مطرح کرد.

استفاده از ظرفیت شورا و دهیاری روستاها در شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله پیش از ظهردوشنبه 14 مهر 99 جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار شهرستان کلاله در این جلسه گفت: از ظرفیت های دهیاری و شورای روستا ها در امر شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل استفاده خواهیم کرد تا این دانش آموزان به مدارس برگردند.

 وی در ادامه با توجه به وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا گفت: همه ارگان ها و نهاد ها در کمک رسانی به ضدعفونی و گند زدایی مدارس باید همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا دانش آموزان و معلمان با خیالی آسوده در کلاس های درس حاضر شوند.

 حجت الاسلام قاسمی امام جمعه  این شهرستان با توجه به نزدیکی ۱۳ آبان و شرایط ویروس کرونا در این جلسه گفت: دشمن جنگ فرهنگی را علیه ما راه انداخته است؛ در نتیجه باید قضیه استکبار ستیزی را در روز ۱۳ آبان زنده نگه داریم.

وی در ادامه با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت : دشمن می خواهد سبک زندگی غربی را در مدارس ما تحمیل کند و ما را از هویت دینی و اسلامی دور کند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: آموزش و پرورش خودش سند تحول دارد و ما می توانیم در حوزه ی خودمان همان سند را پیاده کنیم.

محمد آبیل معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کلاله در این جلسه با توجه به ساخت مکان شبیه سازی جبهه و راهیان نور در هفته دفاع مقدس شهرستان گفت: آموزش و پرورش حرکت بزرگی را به کمک سایر نهاد ها در هفته دفاع مقدس انجام داد که این اقدام اولین بار به صورت خیلی متفاوت در سطح استان اجرا شد.

وی در ادامه با توجه به رعایت شیوه نامه بازگشایی توسط مدارس شهرستان گفت: از اولین روز بازگشایی مدارس تا الان با رعایت پروتکل بهداشتی، هیچ دانش آموزی به ویروس کرونا دچار نشده و امیدواریم این روال ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار