درویشی به ضرورت تبیین شخصیت شهید سلیمانی در روز ملی مبارزه با استکبار تاکید کرد و گفت: نباید از ظرفیت های تشکل های مردمی در روز۱۳ آبان غافل شویم.

​ضرورت تبیین شخصیت شهید سلیمانی در روز ملی مبارزه با استکبار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مهدی درویشی» صبح امروز (سه شنبه 15) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: یوم الله 13 آبان، روز ملی استکبار جهانی با میلاد پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) مقارن شدن است و از این تقارن می توانیم برای برگزاری یک جشن ملی و مذهبی بهره ببریم.

 

جانشین فرمانده سپاه آزادشهر ادامه داد: در برگزاری برنامه های یوم الله 13 آبان نباید از مجموعه های مردمی که می توانند در این ایام نقش آفرینی کنند غافل شویم و باید فراخوانی در این زمینه از سوی دبیرخانه ستاد گرامیداشت 13 آبان برای ارائه برنامه از سوی تشکل های مردمی اتفاق بیفتد.

 

درویشی بیان کرد: ناوگان حمل نقل عمومی، تابلوی الکترونیکی در سطح شهر بستر خوبی برای انتقال پیام 13 آبان در حوزه به شمار می رود و همچنین با توجه به اینکه گلستان رنگین کمان اقوام است و تقارن این ایام با میلاد پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه واله وسلم) می توانیم در برنامه ها از ظرفیت مذهبی اقوام بهره ببریم.

 

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد استکبار ستیزی بودند و در روز 13 آبان روز ملی مبارزه استکبار جهانی باید به این مهم به خوبی بپردازیم.

 

جانشین فرمانده سپاه آزادشهر  تاکید کرد:  همچنین با توجه به محدودیت هایی کرونایی می توانیم از ظرفیت فضای مجازی بهره ببریم و ضروری است که پویش هایی با موضوع استکبارستیزی شکل بگیرد

 

درویشی بیان کرد: با توجه به تقارن میلاد پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و اله وسلم) و روز 13 آبان می توانیم از آیه 20 سوره فتح «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» (محمد (صلی اللّه علیه و آله و سلم) فرستاده خداست و یاران و همراهانش بر کافران بسیار قویدل و سخت و با یکدیگر بسیار مشفق و مهربانند) در سربرگ های اداری و مکاتبات بهره ببریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار