ایمانی خواستار عدالت در توزیع سوخت کشاورزان شد و گفت: شرکت فرآورده های نفتی مسئول تامین سوخت است و سیاست گذاری در توزیع از طریق جهاد کشاورزی اتفاق می افتد.

انتظار ما از جهاد کشاورزی گلستان برقراری عدالت در توزیع سوخت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علیقلی ایمانی» صبح امروز(چهارشنبه 16 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سالیان سال است که کشاورزان برای تامین سوخت در بخش کشاورزی با مشکل رو به رو هستند و با پیگیری انجام شده به این نتیجه رسیدیم که جهاد کشاورزی به عنوان سیاست گذار این بخش، باید شرایط را برای عدالت در توزیع سوخت فراهم کند.

 

دبیر خانه کشاورز گلستان ادامه داد: شرکت فرآورده های نفتی مسئول تامین سوخت است و این جهاد کشاورزی است که سهیمه سوخت کشاورزی را مشخص می کند و باید در این بخش نظارت بیشتری داشته باشد.

 

ایمانی بیان کرد: در هفته گذشته با وزیر جهاد کشاورزی جلسه ای برگزار شد و در آن جلسه نیز این مهم مطرح شد و وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع سوخت یک مجری معرفی کرد تا عدالت در توزیع رعایت شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت فرآورده های نفتی براساس مأموریتی که برعهده دارد نسبت به تأمین سوخت اقدام می کند، تأکید کرد: شرکت نفت حرکت خوبی را شروع کرده و دیگر نیاز نیست کشاورز برای دریافت سوخت مراجعه حضوری داشته باشد بلکه با استفاده از گوشی هوشمند می تواند نسبت به درخواست سوخت اقدام کند.

 

دبیر خانه کشاورز گلستان تصریح کرد: راه اندازی سامانه اینترنتی برای ثبت درخواست سوخت اقدامی قابل تحسین است چرا که در گذشته نیاز بود کشاورز برای ثبت نام سوخت و دریافت حواله به شهر مراجعه کند و گاهی در این روند اداری با مشکل رو به رو می شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار