سرپرست شرکت گاز استان گلستان خبر داد: همزمان با ابلاغ و اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه، این شرکت نیز در راستای مسئولیت اجتماعی آمادگی دارد در اجرای مطلوب این طرح ، موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری استان را مورد پایش و ارزیابی قرارداده و اصلاح نماید.

آمادگی اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی، مهندس طالبی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان درخصوص مزایای فرآیند اصلاح و بهینه سازی تاسیسات گاز اظهار داشت: انجام این کار راندمان مصرف را افزایش داده و جلوی مصرف بیش از اندازه گاز گرفته خواهد شد و می تواند کمک قابل توجهی به چرخه اقتصاد کشور و استان نماید؛ ضمن اینکه در زمینه مزایای مالی نیز این طرح به صرفه جویی قابل ملاحظه در سبد انرژی خانوار اشاره کرد.  
 مهندس طالبی افزود: از محل صرفه جویی انجام گرفته در انرژی گاز کشور که حدود ۱۰ درصدی خواهد بود می توان آنرا در زمینه تبدیل به فرآورده‌های متنوع، گوناگون و با ارزش بعدی مثل فرآورده‌های پتروشیمی، هیدروکربوری و ... بکار گرفت .
وی تصریح کرد: در مواردی هم از ماحصل اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های می توان توان انرژی گاز را در حوزه‌های دیگری همچون صنعت مصرف نمود تا علاوه بر  پیشرانی اقتصاد کشور  ،رونق کسب و کار، اشتغال‌زایی، پویایی اقتصاد جامعه، بالتبع از تخریب و آسیب جدی به محیط زیست نیز جلوگیری می گردد . 
  طالبی ضمن تشکر از همراهی کلیه مشترکین گرامی گفت: در حال حاضر، طرح اصلاح موتورخانه‌ها سه اقدام مهم را شامل می‌شود که عبارتند از: اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل وهمچنین نصب سیستم ضد رسوب است که، آثار ریشه‌ای اشتغال‌زایی، حفظ محیط زیست و صرفه جویی بیشتری را در حین مصرف  شاهد خواهیم بود.
 سرپرست شرکت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت: متقاضیان گرامی که تمایل به شرکت در طرح رایگان  بهینه سازی موتورخانه واحد مسکونی و تجاری خود را دارند می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز به آدرس WWW.NIGC.IR و سایت شرکت گاز استان گلستان به آدرس WWW.NIGC-GOLESTAN.IR  انتخاب گزینه بهینه سازی موتور خانه در طرح مذکور ثبت نام نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار