پویش #هر هفته_الف_ب_ایران (ساخت و سازها- ساز و کارها) در ایستگاه بیست و پنجم برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به استان گلستان رسید.

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به ایستگاه گلستان رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان؛ چهار پروژه صنعت آب استان در راستای پویش هر هفته الف- ب ایران با حضور «تقی زاده خامسی» معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، در شهرستان های علی آباد کتول و آزاد شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

«سید محسن حسینی» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان، اظهارکرد: دو پروژه افتتاحی شامل "لایروبی رودخانه ها در سطح استان" و "مرمت و بازسازی شبکه هیدرومتری و تاسیسات آبی آسیب دیده از سیل" به مبلغ هزینه شده بیش از 80 میلیارد تومان است.

 

وی افزود: همچنین شروع عملیات اجرایی دو پروژه شامل "تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره سو – زرین گل" و همچنین "ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر آزادشهر وآبرسانی به 26 روستا"  در برنامه است که هزینه این دو جمعا  728 میلیارد تومان است.

 

حسینی، جمع سرمایه گذاری این پروژه ها را  808 میلیارد تومان اعلام کرد که این هفته در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

گفتنی است؛ "پویش الف- ب ایران" طرحی است که وزارت نیرو برای افتتاح پروژه های صنعت آب و برق از سال 98 تاکنون مطرح کرده و هر هفته بزرگترین پروژه های صنعت آب و برق در استان های مختلف به بهره برداری می رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار