استاندار گلستان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا اعتبار تکمیل سد نرماب را به سرمنزل برسانیم زیرا با تکمیل سد نرماب از سیلاب های شرق استان جلوگیری خواهد شد.

تکمیل سد نرماب جلوی سیلاب های احتمالی شرق گلستان را خواهد گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی گمیشان اظهارکرد: در حوادث و بلایای طبیعی خسارت‌های فراوانی به ما وارد می‌شود اما چیزی که فراتر از مادیات است حضور مردمی است.

وی افزود: در سیل سال گذشته استان همدلی بی نظیری را شاهد بودیم و این یک ارزش معنوی را نمایان می‌کند.

حق شناس با بیان اینکه ماندن سپاه استان‌های دیگر در کنار مردم ما به یک خاطره جاودانه تبدیل شد، گفت: در دوران دانشجویی خودم در زلزله رودبار همین اتفاق همدلی را از نزدیک شاهد بودم.

استاندار گلستان بیان کرد: در سیل سال گذشته در تمامی مناطق چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت به ما وارد شد و حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی ما آسیب دید.

وی تصریح کرد: با ارزیابی که داشتیم با تأمین اعتبار و کمک‌های مردمی و کار جهادی نیروهای بسیجی معادل خسارتی که دیدیم، جبران خسارت داشتیم.

حق شناس بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا اعتبار تکمیل سد نرماب را به سرمنزل برسانیم زیرا با تکمیل سد نرماب از سیلاب‌های شرق استان جلوگیری خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار